måndag 16 september 2013

3:e veckan med Utmaningen

Utmaningen 26 aug till 21 okt är minst 3 km varje dag och minus 7 kilo
så nu är 3 resultatet klart =) klarat de trots sjukdom .....ja jag har inte motionerat men klarat resten

cyklat/gått 40,6 km gångna veckan och gått ner 1,3 kilo =)

så sen får vi se vad nästa veckas resultat blir .....har varit sju sedan i fredags först feber och huvudvärk och sen pajja magen =/ jobbigt allt jag äter gör ont och måste direkt på toa ....även när jag dricker vatten.

så jag dricker resorb och provar lite lite avslagen cola om det nu får mig att bli bättre men bättre än ont i magen så. äter fortfarande lite och ofta .....har lämnat gluten igen då jag fick så förskräckligt ont i magen av de.

I dagarna är det 13 år sedan jag opererade mig 137,5 kg tung ...idag 91,1 kilo =) sedans 27 maj har jag på 3,5 mån gått ner 15,6 kg.

jättenöjd och stolt och kommer fortsätta tills jag når 70 kilo =) de är fortfarande över "tillåtet" BMI men säkert förlåtande då jag har vägt 137,5 kg för 13 år sedan ...............=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar