torsdag 12 september 2013

socker = beroende framkallande gift


faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va jag hatar socker de triggar igång mig direkt att äta äta äta äta ....jag är avgiftad men så fort jag bakar så åker det med automatik in i munnen ju och så smakar man lite till .....jag började svettas och kände lite i hjärtat men efter de skulle jag kunna äta allt och massor ....... jag bakar tårtor men gör det sällan då jag vet de åker in i munnen ....men nu va det till min sons tjejs systerdotter som fyller 3  så jag kunde inte neka ........men de kommer inte bli ofta att man bakar, inte då man blir sugen på allt efteråt.
jo vissa tårtor lär jag ju göra men ska undvika att göra kaffebröd och dyl om det inte är av så karaktär så jag kan äta som mina chokladbollar som kommer från fitnessgurus sida =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar