lördag 14 september 2013

Sjuk

idag har det varit sådär med mat. Jag är sjuk har feber och värk i kroppen och huvudet. Men så här ser dagens intag ut.

Frukost kl 11.45 sov till 11.30 jag åt 2 st finn crisps sesam  med 3 kalkonskivor plus kaffe med mjölk.
Mellis crisps igen 2 st med 4 skivor kalkon plus kaffe med mjölk.
Lunch hemlagade hamburgare med vitt bröd jag fick tokont i magen av ....äter lite gluten men de här gick inte de ... har fortfarande ont nu på kvällen. så de blir att vara försiktig i fortsättningen åxå.
mellis 2 bananer med 1 timmes mellanrum
Middag profeel kvarg blåbär
sen tog jag jordnöttssmör bara för jag va sugen 22 gram
kvälls mellis äter jag nu 200 g ica lättkvarg

denna dag har gett mig 1133 kcal hittills och jag har 162 st kvar innan den går på grönt =) jag äter 1295 kcal just nu.

ha en bra kväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar