söndag 29 september 2013

hur jag äter

 ja hur ska man förklara  hihi jag har gjort mitt eget ihopkok och de funkar  jag äter grönsaker alla sorter och inte skriver jag upp dom heller (shape up) sen kött/fisk/fågel och glutenfritt, dricker vatten och kaffe med mjölk. äter mina vitaminer som är sport och c-vitamin och järn ...får även B 12 spruta varje mån. använder shape up appen följer kcal men skriver inte upp motionen inte grönsaker för att inte bli manisk. äter mycket protein, lite kolhydrater och lite lagom med fett eftersom vi inte tål så mycket .........sen har jag ställt kl på ringning så mina jobbarkompisar kallar den skalman ätklocka (jobbar i skolkök). så så här kan en dag se ut 

5,15 går jag upp dricker kaffe 
cyklar till jobbet 2,65 km börjar 7.00
8.00 frukost mugcake just nu 
10.30 ca shake för att fylla på med vätska och för vi öppnar lunchen då och de är spring till vi stänger 13.
13.00 lunch  det som serveras i skolan ....så kött/fisk/fågel och grönsaker och kaffe på de och vatten så klart 1 glas innan och 1 glas lite efter.
slutar ca 15 då cyklar jag hem igen 2,65 km 
15.20 mellis kvarg/frukt/grönsak/glutenfrittknäcke med skinka/bars
17.30 middag med familjen ser ut som lunchen  plus kaffe
19.30-20.00 något lätt och lite kcal typ knäcke med pålägg eller kvarg. 

sen har barnen träningar osv under veckorna då går jag eller cyklar. ska börja med styrketräning och simmning åxå nästa vecka 

jo använder mig av naturdiet och nutrilett och barer och proteinpulver 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar